Ahad, 22 September 2013

aku.kenangan.x kembali.

  Dlm meniti usia ni, aku rase makin rindu dgn kenangan yg aku tinggalkan kat belakang.kenangan zaman kekanak yg x kn bebudak zaman skrg ni merasa. TAK AKAN!
  Zaman persekolahan yg seronok, zaman budak tgh nk up! Memacam ragam yg berlaku, mase ni la proses pembelajaran dan perasaan ingin tahu sesuatu perkara tu berlaku sgt2 kuat! Kalo x pandai kontrol, mmg hanyot. Zaman meniti remaja, saat paling indah mungkin, dlm hidop seseorg. Zaman nk mengenal dunia sebenor.masa tuk berdikari.
  Setakat ni aku hanya melalui 3 zaman ni. Dan didalamnya itulah terkumpolnya segala kenangan yg x kan kembali lagi!
Yg hanya akan dpt aku kenang bile aku sensorang. Insyaallah, aku nk cerita nanti segala kenangan yg aku lalui tu dlm post yg laen! Dan aku pasti korang pun ade persamaan kenangan dgn aku :)
tata...jumpa lagi.


**kenangan itu salah satu dari asam garam seluroh perjalanan kehidupan kita. Yg baek diambil, yg burok jgn dibuang, sbab yg burok itulah yg akn kite jadikan panduan**

~angahituaku~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan